Reagera

Ibland misstänker jag att det hoppade in en magisk älg i mitt rum när jag var liten och låg och sov, och att den älgen la en "efter-förbannelse" över mig. Jag upptäcker alltid alla roliga ekomarknader, viktiga demonstrationer och fairtrade/eko-affärer efter att dem varit/lagt ner.
I alla fall: Minns du att jag sa att jag hade dödat mina skor? Efter en vild jakt efter några efterträdare, i diverse olika secondhand-affärer, utan något större resultat var jag tvungen att göra något. Jag surfade reda på en affär i Majorna som heter Reagera. Jag var där idag och köpte dessa fairtrade/ekologiska "conversen":
 

Dessutom passade jag på att lägga beslag på dessa (ekologiska)strumpbyxor- något som jag tänkta kunde vara svårt att hitta på second hand.


Slutligen har jag en bra, och en dålig nyhet.
Jag tar den dålig först: Reagera lägger ner 10 Juli... Men det är halva priset på allt i butiken så jag tycker att du ska springa dit och studera utbudet noga :D

Adress: Bangatan 10, 41463 Göteborg. Tel: 031-7752501. ÖPPET: Måndag-fredag 10-18 Lördag 11-14.


Hug a tree//Fluff


Kommentarer
Postat av: Julia

Hallå Sofia! Du och jag får gå dit och kolla då :D

2010-06-14 @ 11:50:31
Postat av: ANNA, hon som bor i Lund

tjusig bild du har som banner:P väldigt fin blogg:) vi får ses i sommar:D

2010-06-15 @ 08:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0