Låna kläder

   Jag har fått en idé. Eller, inte fått den. Snarare hittat den men jag kommer inte riktigt ihåg vart xD
Att låna kläder av kompisar är superbra. Fur eksempel: i tisdags upptäckte jag att kjolen jag hade tänkt att ha på skolavslutningen var aningen stor *konstpaus* PANIIIIIIIIK! Som tur var kunde jag råna min granne på en klänning. Varfår rånar vi inte varandra mera? 
   Tänk vad mycket billigare och miljövänligare om alla lånade kläder av varandra när dem verkligen behövde, i stället för att köpa nya.
   Min granne är är bäst. Du hittar hennes blogg här.

Hug a tree//Fluff

Kommentarer
Postat av: Lovisa ♥

Ja, gör det! ;)

LEDIIIIIIG :D:D:D:D

♥♥♥

2010-06-10 @ 22:37:04
URL: http://lowys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0