"Luffargenen"

Samtal mellan mig och pappa.
Fluff: jag
Orange katt...Orangukatt (hAHAHAHxD):Pappa

Fluff: vi är en ganska omvänd familj. Det är ni som vill att jag ska köpa ny mobil och nya skor och så, det brukar ju vara barnet som vill köpa nya saker hela tiden.

Orangukatt: Ja, men jag vill ju heller att mitt barn ska se ut som en luffare. (okej, min mobil saknar några delar och är lite ihoptejpad och det är lite hål i mina converse. Men sakerna funkar fortfarande!)

Fluff: Jag har nog ärvt det av farfar; Farfars "luffargen" *Lyfter upp fötterna i vädret för att visa mina fulfina skor*

Orangukatt: Tur att den hoppade över ett led i alla fall.

Fluff: Det är bara som du tror....*mystisk hund dyker upp ur tomma intet och ger oss en mystisk blick*


OM DU INTE ORKAR LÄSA ALLT, LÄS I ALLA FALL DETTA:

Jag tycker att alla behöver en "luffargen".
Spelar det verkligen någon roll om det är ett hål på conversen? Eller om mobilen saknar en del (om den fortfarande fungerar). Jag kan verkligen inte förstå folk som köper nya mobiltelefoner typ 1 gång om året för att de tröttnat på sina gammla"/. Nej, Vi människor får faktiskt skärpa oss!

Hug a tree/Fluff


Kommentarer
Postat av: B E A ♥ Michael Joseph Jackson ♫☮

Bra skrivet! HAHA, orangukatt?!

2010-05-09 @ 13:20:38
URL: http://almhagen.blogg.se/
Postat av: Lovisa ♥

Du har rätt! Jag ska i och för sig köpa en ny mobil, men det är för att jag inte har någon annan fungerande.. Är jag förlåten? :S



Du? Jag håller på att sy små figurer hemma, helt utav återvinnet material! Det mesta komemr från victorias gamla urvuxna kläder, och så är det lite annat som ändå skulle slängas. Visst är jag duktig? :D

KRAM♥

2010-05-09 @ 13:27:19
URL: http://lowys.blogg.se/
Postat av: Lovisa ♥

Visst, jag ska "reklama" om din blogg :D BEa och jag funderade högt förut på att jag ska börja göra sånadär figurer som en hobby och sälja på bloggen, och göra tävlingar o sånt :)

Det blir säkert kul! ;D

KRAM♥

2010-05-09 @ 20:28:09
URL: http://lowys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0