Kissa på läderskorna!

KÖP INTE DE OTROLIGT SNYGGA LÄDERSKORNA! THEY ARE EVIL!
När man karvar läder (mjukar upp det)använder man krom. Sedan när man slänger bort dem (efter ett halvår när de gått sönder) så hamnar kromet ute i naturen och det är INTE bra :O



Förr i tiden har jag hört att man kissade man på lädret (Tror inte att detta förekommer allt för ofta längre xD)... Eller, typ la det i kiss...Sedan tror jag att man kunde tugga på det också *fundersam* -Fast inte både och hoppas jag, BLÖÖ!- För att få det mjukt.

Nu säger jag inte att man har kissat på alla ekologiska läderskor. Eller? :S Det bästa är i alla fall Second Hand + att det är där som man alltid hittar de coolaste sakerna :D

Hug a tree//Fluff


Kommentarer
Postat av: Lovisa ♥

HAHA, du skriver så roligt! :D jag skulle inte vilja ha några skor med kiss på! xD BLÄ

Min bloggdesign är från en gratissida. Jag tog en där eftersom Bea aldrig "orkar" hjälpa mig att fixa en egen.. Ska tjata lite mer idag ;)

Bilden på Yra? Asså, såg inte att det var en gren ivägen när jag fotade, men det blev som det blev xD

Lång kommentar nu.. Ha det bra! :D

KRAM♥

2010-05-07 @ 16:18:55
URL: http://lowys.blogg.se/
Postat av: Lovisa♥

Haha, jaså xD

Okej.. Jo, Bea fick för sig att hon var hundfrisör för någon timme och det räckte ju :P Men.. Jag tror hon trivs såhär! :D

KRAM♥

2010-05-07 @ 22:51:42
URL: http://lowys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0