Camino

   Jag har börjat prenumerera på Camino! En miljötidning med tema "Hållbar livsstil". Köpte senaste nummret på reagera i Lördags och I FELL IN LOVE! Bästa, bästa, bästa tidningen!
Visste ni till exempel på att man funderar på att spruta in massa bakterier i saharas sand så att den stelnar och bildar märkliga grottor, som man kan vara i, eller att den där enorma solcellsparken i Sahara som man har pratat om så länge äntligen håller på att byggas, eller att Salem al Fakir... nej, vänta lite! Du får läsa tidningen själv om du vill veta.
   Jag fick i alla fall första nummret idag, och det var samma tidning som jag redan köpt"/ Så nu har jag två stycken likadana tidningar. Jag tänkte ha en liten tävling på bloggen där man kan vinna den ena tidningen. Ska bara klura ut vad det ska vara för tävling :D



Hug a tree//Fluff


Kommentarer
Postat av: Ivar

Awesome! Vill ha x]

2010-06-17 @ 02:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0