Have a rice day


Det var kärlek vid första ögonkastet! Jag gick in i affären och... där stod du! Dugav ifrån dig ett magiskt sken och började sväva samtidigt som "my heart will go on" spelade i bakgrunden! Plötsligt var det bara du och jag, finfula ljusstake! (L) och vänta, jag har inte kommit till det bästa än: DU VAR RÄTTVISEMÄRKT! Lyckan är total!


För att förstå rubriken, eller kolla närmare på ljusstaken och massa andra cooliga rättvisemärkta saker. Tryck här.

Hug a tree//Fluff

P.S MEDDELANDE TILL FARMOR (Efter som du absolut vill ge mig något när jag slutar nian): Jag önskar mig denna, fast kanske i en annan färg. Låt mig tänka en stund :D


Kommentarer
Postat av: Bea

AWESOME FLUFI:D ohhh den är jättefin! (L)

2010-05-18 @ 18:53:49
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0