Wake Up America!

Innan jag börjar skriva så att tangenterna glöder så tänkte jag kolla med er om det är något speciellt ni vill att jag ska ta upp. Det kanske är något som du inte förstår (som har med miljö att göra) eller något du undrar över. Lämna då gärna en kommentar med din fråga eller åsikt så kanske jag tar upp det i kommande inlägg ;)






Sjukt bra när kändisar uppmärksammar vad vi håller på att göra med jorden! Sjukt dåligt att låten är så låg att jag bara kan sjunga med i refrängen! xD

Hug a tree// Fluff

Kommentarer
Postat av: Eda

ååhh suuper nice header o de !!!! Och eler hur blö på att skolan börjar igen ;(

2010-04-12 @ 16:41:59
URL: http://edisens.bogg.se
Postat av: Sara Lindhaga

Hej Soffifluff!



Jag vill läsa om bränsle. Skall man köra på etanol eller vad? Allt verkar dåligt och egentligen borde man såklart cykla men om man ändå måste åka bil... vad skall man välja?



<3

2010-04-12 @ 20:52:15
Postat av: mersiha

fiin blogg ;) vad gör du då+:)

2010-04-12 @ 22:17:55
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0